Co společně s NIKI dokážete
- KDYKOLI mimo pracovní dobu našich operátorů nahlásíte škodu na automobilu, majetku nebo ze životního pojištění
- IHNED a bez čekání na volného operátora
- VŠECHNY další kroky se dozvíte přímo od NIKI
Proč se nemusíte bát s NIKI mluvit
NIKI se mnoho měsíců učila v našem týmu od těch nejlepších. Je připravena reagovat na nejrůznější situace klientů a zná případná úskalí, která mohou nastat. NIKI se vždy ujistí, jestli vám dobře rozumí, aby správně zapsala všechny údaje.
Zaregistrovanou pojistnou událost vždy od NIKI přebírá „živý“ kolega, který má na starost další postup a řešení. Pokud přesto dáváte přednost on-line způsobu komunikace, můžete kdykoliv využít náš formulář skody.uniqa.cz.
Hlasová asistentka NIKI se představuje
Kontaktujte nás
On-line hlášení škod: skody.uniqa.cz
Telefonické hlášení škod: +420 488 125 125
Provoz call centra: pondělí až pátek, 8-18 hodin
Virtuálni asistentka NIKI: pondělí až pátek, víkendy a svátky nepřetržitě