Vyřizování škodní události
- Číslo škodní události
Po zaregistrování škodní události vám bude vygenerováno číslo škodní události. Toto číslo zasíláme prostřednictvím emailu, ve kterém získáte také přístup ke sledování průběhu vyřizování škodní události.
- Doplnění podkladů
Registrace škodní události online vám umožní:
- rychlé doplňování dokumentace k vzniklé škodě (např. fotky, seznam poškozených věcí, faktury od firem odstraňujících následky škody apod.)
- následné sledování průběžného stavu vyřizování vaší škodní události
- požádání o zálohu na pojistné plnění
Pokud jste nahlásili škodní událost telefonicky nebo emailem, dostanete další informace na kontakt uvedený při nahlášení události.
- Zrychlený režim likvidace
V mimořádných situacích, jako je například povodeň, vyřizujeme škodní události menšího rozsahu ve zrychleném režimu, řádově v jednotkách dní.
- Další kroky – kontaktujeme vás:
V případě, že nemůžeme poskytnout službu zrychlené likvidace, oslovíme vás s požadavkem na doplnění dokladů, které jsou potřebné pro další postup, například:
- další potřebná dokumentace
- soupis poškozených věcí a doklady (např. účty, faktury apod.)
- specifikace rozsahu škod
- dohoda o postupu při odstraňování škod (např. prostřednictvím specializovaných firem) nebo dohoda o finančním vyrovnání
- v případě podnikatelských subjektů můžeme požadovat informace z účetnictví, skladové zásoby apod.
- Ukončení vyřizování škodní události
O ukončení vyřizování škodní události budete informováni zpravidla emailem.