Nahlášení a vyřizování škodní události

  • Došlo u vás ke škodě? V těchto náročných chvílích stojíme při vás. Zjistěte, jak správně postupovat, aby nahlášení a vyřizování vaší škodní události proběhlo co nejrychleji.

Nahlásit škodu ONLINE

Banner

 

5 kroků pro rychlé vyřízení škodní události

Nahlášení a vyřizování škodní události Nahlášení a vyřizování škodní události Nahlášení a vyřizování škodní události Nahlášení a vyřizování škodní události Nahlášení a vyřizování škodní události

Vyřizování škodní události

Aktuální informace v souvislosti s mimořádnou situací 
  • Škody v důsledku povodní se snažíme řešit expresně – doporučujeme přiložit dostatečnou důkazní dokumentaci (detailní seznam a popis poškození věcí, fotodokumentaci poškozených věcí). Usnadní nám to zpracování události a výrazně zrychlí celý proces.
  • Pro nejvíce poškozené oblasti bez elektrické energie nebo přístupu k internetu můžete využít i telefonické nahlášení škodní události na čísle: +420 488 125 125.
  • V případě potřeby se můžete také obrátit na svého obchodního zástupce nebo navštívit nejbližší pobočku.

Vyřizování škodní události

  1. Číslo škodní události 

Po zaregistrování škodní události vám bude vygenerováno číslo škodní události. Toto číslo zasíláme prostřednictvím emailu, ve kterém získáte také přístup ke sledování průběhu vyřizování škodní události.

  1. Doplnění podkladů 

Registrace škodní události online vám umožní:

  • rychlé doplňování dokumentace k vzniklé škodě (např. fotky, seznam poškozených věcí, faktury od firem odstraňujících následky škody apod.)
  • následné sledování průběžného stavu vyřizování vaší škodní události
  • požádání o zálohu na pojistné plnění

Pokud jste nahlásili škodní událost telefonicky nebo emailem, dostanete další informace na kontakt uvedený při nahlášení události.

  1. Zrychlený režim likvidace 

V mimořádných situacích, jako je například povodeň, vyřizujeme škodní události menšího rozsahu ve zrychleném režimu, řádově v jednotkách dní.

  1. Další kroky – kontaktujeme vás: 

V případě, že nemůžeme poskytnout službu zrychlené likvidace, oslovíme vás s požadavkem na doplnění dokladů, které jsou potřebné pro další postup, například:

  • další potřebná dokumentace
  • soupis poškozených věcí a doklady (např. účty, faktury apod.)
  • specifikace rozsahu škod
  • dohoda o postupu při odstraňování škod (např. prostřednictvím specializovaných firem) nebo dohoda o finančním vyrovnání
  • v případě podnikatelských subjektů můžeme požadovat informace z účetnictví, skladové zásoby apod.
  1. Ukončení vyřizování škodní události 

O ukončení vyřizování škodní události budete informováni zpravidla emailem.

 

Nejčastější otázky

Nejčastější otázky

Samozřejmě. V prvním kroku vyplatíme zálohu a následně postupujeme v řádném vyřizování škodní události. V případě, že je záloha nižší než přiznané pojistné plnění, bude zbytek doplacen.

Ano. Způsob proplacení těchto prostředků si dohodneme v procesu vyřizování škodní události.

V ideálním případě postupujte ve spolupráci s pracovníky pojišťovny. Vždy ale platí, že je třeba pořizovat průběžnou fotodokumentaci o rozsahu škod. Pokud je z hygienických nebo bezpečnostních důvodů nutné některé předměty vyhodit, platí pravidlo o zajištění dostatečné dokumentace těchto věcí – toto je nutné zajistit na vaší straně.

V mimořádných situacích, jako jsou například povodně, se snažíme menší škody a zálohy vyplácet velmi rychle. Velké škody (např. staticky narušené budovy apod.) je nutné prohlédnout ze strany statika, znalce. Průběh vyřizování takových vážných škod může trvat i několik týdnů.

Nahlásit škodu ONLINE

Nahlášení a vyřizování
škodní události

Došlo u vás ke škodě?

Nahlásit škodu ONLINE
Sme tu pre Vás nonstop
+420 488 125 125

Jsme tu pro Vás

Zavolat
Pobočky UNIQA
Napište nám

Zanechte nám zprávu

Napsat zprávu