O nás > Pro média > Vyřízení škod z pojištění majetku

Vyřízení škod z pojištění majetku

01.10.2022

 

Vážení klienti,

s cílem urychlit proces vyřízení škod z pojištění majetku (pojištění domácností, pojištění rodinných domů, pojištění odpovědnosti apod.) a uspíšit výplatu pojistného plnění klientům dochází ke zrušení telefonického hlášení škod.

Od 1. října 2022 bude možné rovnou registrovat škody přes webové hlášení na adrese
skody.uniqa.cz, případně přes homepage webu uniqa.cz a tlačítko Hlášení škod v pravé horní části.

Součástí webového hlášení škody jsou v základu tyto informace (rozsah údajů záleží na typu hlášené škody):

  • Číslo pojistné smlouvy
  • Datum vzniku škodní události
  • Místo, kde došlo ke škodní události
  • Komu byla způsobena škoda, tj. poškozený
  • Co bylo poškozeno, tj. nárok škody
  • V jakém rozsahu došlo k poškození
  • Odhadovaná výše škody

Proč dochází k úplnému přechodu na webové hlášení škod?

  • Registrace události a její interní předání v pojišťovně se urychlí a proběhne v řádu několika hodin.
  • Přes web je možné rovnou nahrát potřebné dokumenty klienta (fotografie, posudky, pořizovací doklady, policejní záznam o události apod.), což vyřízení ještě urychlí. Pokud je nemáte v okamžiku registrace k dispozici, likvidátor si je vyžádá později.
  • Zatímco telefonické hlášení bylo omezeno provozní dobou call centra, přes web lze registrovat škody v režimu 24/7.
  • Klient po registraci na webu obdrží číslo škody, pod kterým je jeho škoda u UNIQA vedena, a to e-mailem.

V případě, že vám tento způsob hlášení škody nevyhovuje, lze ho provést i osobně na pobočce UNIQA kdekoli v ČR, případně u vašeho pojišťovacího poradce (pracovník UNIQA na základě Vašich informací registraci na webu provede za vás). Nahlášení škodní události telefonicky je možné pouze prostřednictvím robotické asistentky NIKI.

Děkujeme za spolupráci.

Vaše UNIQA