O nás > Pro média > UNIQA získala posedmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands

UNIQA získala posedmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands

11.04.2022

UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už posedmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už 10 let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru.

 

 

Superbrands je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem unikátního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí v oblasti B2C a B2B – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands potvrdila UNIQA příslušnost mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysokou spokojenost klientů UNIQA měřenou průběžně celý rok ve všech okamžicích zákaznické cesty i vysoký Net Promoter Score (míru ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).  

„Sedm vítězství v řadě je nejen dlouhodobý úspěch, ale pro nás současně velký závazek. Letošní potvrzení je pro nás o to cennější, že jsme ho dosáhli v turbulentní a nesnadné době, a to jak ekonomicky, tak i politicky a společensky. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Musíme pružně reagovat na dynamické změny v potřebách odpovídající trendům,“ komentoval zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Martin Žáček.

Prezident dozorčí rady finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Robert Gauci to dále rozvedl: „Naší ambicí je patřit k nejsilnějším hráčům pojistného trhu v regionu CEE s nejlepším servisem pro naše zákazníky. Po fúzi se společnostmi AXA v Česku a na Slovensku jsme spojili silné know-how i zkušenosti z obou stran. Cílem není jen být větší, ale také lepší společností s jasným pohledem do budoucna: abychom byli schopni přicházet nejen s pojistným krytím, nýbrž také s robustními řešeními spojenými s vyspělou technologií a infrastrukturou, a také s inovativním operativním servisem pro naše korporátní klienty. Opětovný zisk prestižního ocenění nám ukazuje, že zvolená cesta je správná. Budeme se nadále snažit zlepšovat naši pozici v tomto segmentu.

Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii. Na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech. Brandy soutěží ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Společnost Dun&Bradstreet, přední světový poskytovatel obchodních informací, následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Potom agentura INCOMIND na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Dostane-li se značka na tento short-list, konečné slovo o udělení titulu má národní odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu. Čítá více než 30 členů.

Letos získala titul Slovak Superbrands 2022 rovněž slovenská UNIQA. Tím se UNIQA stala nejprestižnějším retailovým brandem mezi pojišťovnami působícími u našich východních sousedů.