UNIQA poosmé mezi elitou značek Czech Business Superbrands
13.02.2023
13.02.2023
UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už poosmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už 11 let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru.
Superbrands je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem unikátního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí v oblasti B2C a B2B, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
„Společnosti se do výběru elitních značek Superbrands nepřihlašují, protože jsou vybírány podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu, stabilitu a vytrvalost oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále se zlepšovat. Hovoří za ně jejich obchodní výsledky a síla jejich značky. Aby se značky staly Superbrandy, musí mít nejen skvělé produkty a služby, ale také vynikající renomé a silný příběh,“ vysvětlují princip výběru zástupci Superbrands Česká republika.
Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands potvrdila UNIQA znovu příslušnost mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysokou spokojenost klientů UNIQA měřenou průběžně celý rok ve všech okamžicích zákaznické cesty.
„Osm vítězství v řadě je pro nás dokladem, že jsme schopni obstát v konkurenci dlouhodobě a umíme využít potenciál. Letošní potvrzení je pro nás o to cennější, že jsme ho dosáhli ve složité době ekonomického poklesu a nepříznivého období pro podnikání. Firemní zákazníci jsou pro nás velmi významní a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Musíme pružně reagovat na dynamické změny v potřebách odpovídající trendům i na aktuálně složité rámcové podmínky,“ komentoval zisk ocenění generální ředitel finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Martin Žáček.
Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii. Na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech. Brandy soutěží ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Společnost Dun&Bradstreet, přední světový poskytovatel obchodních informací, následně vytvoří seznam kandidátů B2B na základě tvrdých obchodních informací. Dostane-li se značka na tento short-list, konečné slovo o udělení titulu má národní odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu. Čítá více než 30 členů.
Letos získala titul Slovak Superbrands 2023 rovněž slovenská UNIQA. Tím se UNIQA stala nejprestižnějším retailovým brandem mezi pojišťovnami působícími u našich východních sousedů.