Nová reklamní kampaň UNIQA: Pojištění domova, které myslí na všechno a pomůže ke klidnému spánku
14.09.2023
14.09.2023
Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Upozorňuje na širší dosah pojištění, které umí nejen ochránit proti rizikům, ale skutečně pomoci i při každodenních karambolech. Chce veřejnosti ukázat, pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.
Očekávání klientů se za poslední roky podstatně posunulo. Mají mnohem vyšší nároky a jsou informovaní. Váží si svého času, a proto stojí o jednoduché a srozumitelné služby, a to i ve finančním sektoru. „Zákaznické preference a zkušenosti dlouhodobě průběžně sledujeme. Snažíme se změnit naše pojistná řešení a služby tak, aby je vnímali jako opravdovou pomoc s přidanou hodnotou. Naše kampaň představuje jeden produkt Domov & bezpečí v naší nabídce, jenž byl už s tímto záměrem vyvinutý,“ řekla Ganna Pidgorna, členka představenstva UNIQA odpovědná za úsek People, Brand and Sustainability.
Nová komunikační vlna běží v Česku (i na Slovensku) od 11. září a potrvá do konce roku. Na TV kanál NOVA byl nasazen 30sekundový spot „Společně žijeme klidněji“; kampaň je naplánována na 4 týdny v rozmezí září až říjen 2023. V ČR využijeme i formát HbbTV na kanálu TV Prima jako výhodné spojení reklamní komunikace a TV obrazovky.
Během října a listopadu poběží i menší PR kampaň v tisku. Na sociální sítě jsou od září do prosince připraveny vedle asistenčních videí s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (na Slovensku s lyžařskou šampionkou Petrou Vlhovou), také 15s pre-rollvidea na YouTube.
Český reklamní spot je ke shlédnutí zde:
https://www.youtube.com/watch?v=5iJkZ7aETb8 (47“)
https://www.youtube.com/watch?v=oRhxIGXqDQo (15“)
V nativních článcích otevírá UNIQA témata někdy možná trochu nečekaných, přesto 24 hodin dostupných služeb pro běžný život. Objevovat různé možnosti pomoci a servisu od UNIQA je možné na vybraných webech podle demografického a zájmového zacílení.
Součástí je i on-line bannerová reklama na hlavních zpravodajských a lifestylových webech a na webech o bydlení. Bannerové formáty se zobrazují v rámci Google Display Network (GDN) a obsahové síti Sklik od září do října.
„Mediamix je bohatý, protože si klademe za cíl oslovit co nejširší škálu uživatelů médií různého druhu a chceme je informovat, že pojištění dávno není jen finanční kompenzace za škodu,“ sdělila Ganna Pidgorna.
Autorsky stvořila tento koncept reklamní agentura Triad Advertising Bratislava a produkci zastřešila společnost Hitchhiker Films. Režie spotu se citlivě ujal Juraj Janiš. Za nákup médií byly odpovědné agentury Mindshare a Magnas Media.
Součástí české kampaně jsou i POS materiály s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (mockups, letáky, plakáty).
Upravena byla produktová webová stránka, doplněna asistenční videa, a nové jsou i on-line kalkulačky na webu: https://www.uniqa.cz/online/pojisteni-majetku/.
Během kampaně se zapojí všechny obchodní kanály UNIQA.
Před sestavením obsahu a cílů kampaně UNIQA podrobně analyzovala klientskou cestu a zákaznickou zkušenost v tomto segmentu formou opakovaných focus groups. Z nich vyplynulo, že klienti považují za nejatraktivnější benefity k pojištění nemovitostí a domácností užitečné asistenční služby a rychlé vyřízení škody. Obě tyto výhody jsou proto nosným obsahem pro reklamní i obchodní kampaň.
Asistenci považují zákazníci za „něco navíc“, o čem ale není mezi lidmi silné povědomí, a co může motivovat k volbě pojistitele, který ji nabízí. V dnešní době, kdy shánění dobrého řemeslníka je běh na dlouhou trať, je možnost získat ho jedním telefonátem s pojišťovnou, která za kvalitu jeho práce navíc převezme záruku, nejvíce ceněnou výhodu. Ukazuje se, že pokud nějakou nabízenou službu od pojišťovny jednou přijmou, vracejí se klienti k využití asistence z pojištění i v budoucnu. Nejde jen o podporu při běžné lapálii, jako je otevření zabouchnutých dveří nebo zasklení rozbitého okna. UNIQA umí nabídnout opraváře domácích spotřebičů s náhradou ceny v případě neopravitelné vady, opraváře zdrojů tepla, odstranění vosích a sršních hnízd, sanaci prostor, deratizaci, službu právníka, opravu kola, anebo IT výpomoc při instalaci nových zařízení, záchranu dat z počítače či obranu před kybernetickým útokem. A škála se neustále rozšiřuje, přičemž řada plnění je zdarma a lze je využít opakovaně během roku.
Další z vítaných benefitů je jedinečná garance 48hodinového vyřízení škody UNIQA, jakmile klient dodá všechnu potřebnou dokumentaci on-line. Pokud UNIQA tento slib nesplní, neúčtuje zákazníkovi spoluúčast. Ta přitom činí zpravidla vyšší stovky korun, spíše však tisíce. „Po pandemii covidu, během níž byl omezen osobní kontakt a většina komunikace probíhala on-line, se ukázalo, že velká část klientů tuto osvojenou dovednost využívá i nadále a považuje ji za optimální. A k tomu přibývá klientů z digitální generace, takže se nám tento operativní proces vyřizování škod v praxi stále více osvědčuje,“ uzavřela Ganna Pidgorna.