S pojištěním na dovolenou od UNIQA se nemusíte bát vycestovat.
Pojištění pokryje náklady na lékařskou péči, léky a hospitalizaci v případě nemoci nebo úrazu během dovolené.
Získáte kompenzaci v případě ztráty, odcizení nebo poškození svého majetku.
Nonstop asistenční služby v českém jazyce jsou vám k dispozici kdykoli během vaší cesty.
Cestovní pojištění na dovolenou
Pojištění na dovolenou je cestovní pojištění, které uzavřete před cestou do zahraničí nebo v rámci ČR. Slouží k zajištění finanční ochrany vůči různým nečekaným událostem a rizikům, které mohou nastat během dovolené či samotné cesty.
Cestovní pojištění na dovolenou od UNIQA:
nonstop asistenční služby v českém jazyce,
zvýhodněné rodinné balíčky,
pojištění pro klienty nad 66 let,
pojistné balíčky s vysokým pojistným krytím,
pojištění pro těhotné ženy do 26. týdne těhotenství,
V případě nemoci nebo úrazu během vašeho volna pokryje cestovní pojištění na dovolenou náklady na lékařskou péči, léky a hospitalizaci.
Pokrytí nákladů na ztrátu nebo poškození zavazadel
Díky připojištění na dovolenou od UNIQA můžete získat kompenzaci v případě ztráty, odcizení nebo poškození zavazadla
Asistenční služby
Pojištění na dovolenou zahrnuje nonstop asistenční služby, které vám poskytnou pomoc v různých situacích, jako je lékařská asistence, repatriace, ztráta cestovních dokladů či právní poradenství.
Ochrana v případě zrušení cesty
Cestovní pojištění na dovolenou vás chrání před finanční ztrátou v případě, že musíte zrušit plánovanou cestu z důvodu neočekávaných událostí.
Pohodové cestování
Díky cestovnímu pojištění na dovolenou od UNIQA si cestu užijete bez zbytečného stresu.
Pojištění na dovolenou online
Sjednejte si cestovního pojištění na dovolenou online rychle a pohodlně.
Pojištění do zahraničí uzavřete osobně na pobočkách UNIQA nebo online.
1. Vyplnění online formuláře: Klikněte na možnost „Sjednat online“ a vyplňte do online formuláře požadované informace.
2. Výběr balíku: Po vyplnění si vyberte balík pojištění, který chcete na dobu své dovolené uzavřít.
3. Ověření a platba: Zkontrolujte zadané údaje a pokračujte k platbě. Vyberte si platbu kartou, bankovním převodem nebo přes online platební brány.
4. Potvrzení pojištění: Po úspěšném dokončení platby obdržíte potvrzení pojištění e-mailem. Potvrzení obsahuje důležité informace o vašem pojištění a kontaktní údaje pro případ nouze.
Součástí cestovního pojištění na dovolenou od UNIQA jsou asistenční služby v českém jazyce dostupné nonstop.
Pomoc nebo radu v nouzi vám poskytneme 24 hodin denně na telefonním čísle +420 255 734 900. Uložte si jej před odjezdem do mobilu spolu s číslem pojistné smlouvy.
Pojištění asistenčních služeb kryje:
náklady na repatriaci pojištěného;
náklady na repatriaci tělesných ostatků pojištěného;
náklady na vyslání opatrovníka;
náklady na vyslání náhradního pracovníka;
náklady na předčasný návrat z pojištěné cesty;
náklady na právní pomoc v zahraničí včetně jejího zprostředkování;
náklady vzniklé ztrátou cestovních dokladů;
zachraňovací náklady;
odškodnění v případě zadržení pojištěného při únosu letadla nebo autobusu;
zprostředkování finanční pomoci pojištěnému;
náklady vzniklé zpožděním zavazadel;
náklady vzniklé zpožděním letu;
náklady na telefonické hovory.
Výška pojistného krytí jednotlivých asistenčních služeb se liší na základě vámi zvoleného tarifu cestovního pojištění.
V případě stornování cesty kontaktujte svou cestovní kancelář, u které jste dovolenou zakoupili. Předložte kanceláři oznámení o škodní události, aby vám potvrdili výši storno poplatků. Pokud je důvodem stornování cesty onemocnění či úraz, budete potřebovat lékařskou zprávu od ošetřujícího lékaře.
Pokud jste si zakoupili služby, jako jsou ubytování či doprava, samostatně, vyžádejte si od dotyčného poskytovatele potvrzení o uhrazené výši stornovacích poplatků. To následně předložte pojišťovně. Uhradíme vám 80 % z doložené částky.
Kontaktujte nás kdykoliv během své dovolené. Součástí pojištění na dovolenou jsou asistenční služby dostupné 24/7.
Došlo-li ke krádeži, poškození nebo ztrátě vašeho zavazadla, nahlaste vzniklou škodu policii a orgánu, u něhož došlo ke škodě, například danému ubytování. Originál dokladu o nahlášení škody si uschovejte.
Pokud dojde ke ztrátě zavazadel předaných dopravci, požadujte kompenzaci po dopravci. Pokud vás dopravce neodškodní, můžete uplatnit náhradu u pojišťovny. Dojde-li ale k poškození vašich zavazadel předaných dopravci, nemůžeme vzniklou škodu uhradit, protože jde o výluku z pojištění.
Ztratíte-li cestovní doklady či platební prostředky, kontaktujte asistenční službu UNIQA.
Pokud potřebujete ošetřit, obraťte se na pracovníky asistenční služby, kteří vám poradí nebo pomůžou s vyhledáním vhodného lékaře.
Potřebujete-li lékařskou pomoc naléhavě, vyhledejte lékaře a prokažte se kartou klienta, která byla vydána k pojistné smlouvě pro cestovní pojištění. Uhradíte-li náklady za poskytnuté ošetření, uchovejte si originály dokladů o zaplacení a vyžádejte si lékařskou zprávu na své jméno.
Jsme oporou pro
více než 15 miliónů
klientů v18 zemích
Škody lze hlásit 24 hodin denně s virtuální asistentkou NIKI
Staráme se o kmen více než 21 miliónů smluv v Evropě