UNIQA jako inspirativní zaměstnavatel
18.09.2023
18.09.2023
Zajímá Vás, jak UNIQA vidí zaměstnanci a jaké mají podmínky a možnosti? Chtěli byste nastartovat kariéru v pojišťovnictví, anebo právě hledáte profesní změnu? Zjistit, jak vypadá život a práce v mezinárodní finanční skupině UNIQA Insurance Group, můžete právě teď.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců jsou pro nás důležité. Kromě legislativou vyžadovaných školení probíhají zajímavé online workshopy zaměřené na digitální dovednosti, umělou inteligenci, organizaci času, zvládání stresu apod. Samozřejmostí je zvyšování úrovně znalosti angličtiny nebo rozvíjení odbornosti v rámci externích školení a konferencí.
Používáme nové způsoby řízení projektů a vedení lidí, například vytvořením agilního týmu. „Agilní tým spojuje experty z různých oddělení, kteří jsou pro konkrétní projekt klíčoví. Hlavním důvodem, proč jsme se pro agilitu rozhodli, je efektivita, prostor pro samostatné rozhodování, vzájemné obohacení a výměna know-how, transparentní přidělení zodpovědností a vyšší flexibilita při stanovení priorit,“ vysvětluje Helena, zkušená manažerka s letitou praxí ve finančnictví.
Vítáme změny. Při stanovování firemních cílů myslíme i na to, co chtějí naši zaměstnanci v příštích letech dosáhnout, co nového se chtějí naučit a poznat. Řada spolupracovníků vystřídá během své kariéry i několik pozic v různých odděleních. „K první dlouhodobé brigádě v UNIQA jsem se dostal v prvním ročníku vysokoškolského studia. Začal jsem jako administrativní pracovník. Táhlo mě to ale spíše do techničtějších oborů. Proto jsem rád využil příležitosti na oddělení Správy pohledávek, kde jsem nastoupil hned po škole. Za dva roky jsem přešel na současnou pozici a jsem rád, že mohu dělat přesně tu práci, která mě naplňuje a baví,“ říká Jakub, Datový analytik UNIQA.
„S kolegy v týmu jsme si potykali hned první den a odpadly tak rozpaky, kdy a za jakých okolností přejít od „vy“ k „ty“. Kromě dobrých vztahů je pro mě zásadní i otevřená komunikace, kultivované řešení sporných témat a možnost požádat bez obav o pomoc a podporu,“ popisuje své začátky v UNIQA Petr, Specialista produktového Helpdesku.
Týmového ducha rozvíjíme řadou aktivit. Vytváříme komunity pro různé zájmové obory – například běh, šachy, deskové hry, divadlo, kreativitu nebo meditace. Pořádáme teambuildingy. Jednou za rok se sejdeme u příležitosti vánočních večírků a na jaře pak na sportovně – relaxační akci UNIQA Day, kde si zasportujeme o medaile nebo si jen tak užijeme čas s kolegy.
Prostřednictvím akreditované společnosti Employee Life Assistatnt (ELA) poskytujeme našim zaměstnancům podporu při řešení obtížných životních situací. ELA umožňuje zaměstnancům využívat bezplatné asistenční služby v oblasti práva, financí, psychologie a zdraví.
Zdravou rovnováhu mezi osobním životem a prací umožňuje home office. „Přestože mám plný úvazek, daří se mi spojit zaměstnání s péčí o dvě malé školačky a rodinnou vášní pro cestování. Každý měsíc vyčerpám až 15 dnů home office. Flexibilní pracovní doba je velkým pomocníkem pro skloubení pracovních a rodinných povinnosti,“ říká Martina, HR Business partner.
Naše produkty a služby jsou pravidelně oceňovány jako jedny z nejlepších. V současné době jsme partnerem pro bezmála 3 miliony klientů v ČR a SR. V Evropě jsme oporou pro více než 16 milionů klientů v 18 zemích. V ČR je UNIQA od roku 1993, v evropském měřítku stavíme na 200 let dlouhé tradici a zkušenostech.
Chcete o kariéře v UNIQA vědět víc? Navštivte naše kariérní stránky, rádi Vás uvítáme v našem týmu!