Portál moje UNIQA – všechno na jednom místě
16.03.2023
16.03.2023
Potřebujete se jednoduše zorientovat ve svých pojistných smlouvách? Zjistit stav investic, penzijního spoření, nebo změnit osobní údaje? S novým Klientským portálem moje UNIQA najdete všechno na jednom místě, kdykoliv budete potřebovat.
Je to praktické a rychlé – na pár kliků, protože pro Vás vždy hledáme to nejvýhodnější řešení. S portálem moje UNIQA bude správa Vašich smluv v lepší.
Jestliže jste se do účtu ještě nepřihlašovali, anebo jste zapomněli své přihlašovací údaje, bude třeba vytvořit si nový přístup a nastavit nové heslo k dalšímu přihlášení.
Pro nastavení nového hesla kliknete na možnost „Registrace“, kterou najdete vpravo nahoře na stránce https://moje.uniqa.cz. Po kliknutí na tuto možnost zadejte číslo Vaší aktivní smlouvy, aby systém mohl ověřit existenci telefonního čísla. Pokud ho evidujeme, můžete si nastavit nové heslo. Po jeho nastavení a kliknutí na možnost „Pokračovat“, Vás systém vyzve k zadání SMS kódu, který Vám poté přijde na kontaktní telefonní číslo. S jeho pomocí se přihlásíte do portálu moje UNIQA a získáte tak přístup ke svým smlouvám.
Nemáte evidované telefonní číslo v našem systému nebo nastaly jakékoliv problémy při registraci či přihlášení? Neváhejte se obrátit na UNIQA linku na telefonním čísle +420 488 125 125.