Nejvzácnější komodita je čas
16.03.2023
16.03.2023
A proto jsme pro Vás připravili nový benefit v podobě vyřešení škodní události do dvou pracovních dnů. Následky nepříjemné situace tak dokážete vyřídit online, v pohodlí Vašeho obýváku.
Lepší řešení fungují vždy společně a u nového produktu Domov & bezpečí navíc i rychleji. V rámci zlepšování služeb zákazníkům UNIQA garantuje vyřešení škodní události na pojištění majetku, nemovitosti a odpovědnosti do dvou pracovních dnů od dodání všech podkladů potřebných k likvidaci.
„Pokud UNIQA nesplní závazek vyřídit pojistnou událost v souladu s výše uvedenými podmínkami, a ukončí likvidaci později, zavazuje se neuplatňovat při výplatě pojistného plnění odečet spoluúčasti sjednané v pojistné smlouvě. Ta může podle volby klienta činit až 10 tisíc korun, takže nejde o zanedbatelnou sumu,“ informoval o benefitu pro zákazníka, který UNIQA sama sobě pro případ porušení záruky stanovila, Zdeněk Hruška, manažer pojištění majetku a odpovědnosti UNIQA.
Tato garance ve formě Veřejného příslibu je umístěna na webu www.uniqa.cz, konkrétně zde.
Když dojde k hromadným kalamitním událostem (živelné povodně, plošné krupobití nebo vichřice), zpravidla řešíme velké množství škod zároveň a náš zákaznický servis může být přetížený. Věříme, že pochopíte, že v těchto situacích nemůže UNIQA řešení škodní události do dvou dnů na 100 % garantovat.