Nakupovat bezpečně je lepší
16.03.2023
16.03.2023
Jedním z oblíbených způsobů, který prospívá efektivitě každodenního osobního a rodinného provozu, jsou internetové nákupy. Podle údajů Českého statistického úřadu z roku 2022 nakupuje na internetu 54 % Čechů. Jste jedním z nich? A víte, jak se bránit podvodnému internetovému obchodu? Jak, kde a s kým vyřídit náhradu škod? S asistenčními službami UNIQA najdete vždy to nejlepší řešení.
Neprůstřelný návod, podle něhož poznáte podvodný e-shop, zatím zřejmě neexistuje. Jsou ale určité indicie, které Vám napoví, zda nakupujete bezpečně. Připravili jsme pro Vás 5 jednoduchých pravidel, která Vás zorientují v džungli internetových nákupů.
Zaplatili jste e-shopu zboží ani po opakované urgenci Vám ho nedodal? Nebo Vám přišlo neúplné, poškozené, a ani zdaleka nevypadá jako na fotografii? Má jiné rozměry, nesplňuje slibované funkce a provozovatel e-shopu na Vaši výzvu k reklamaci nereaguje? Pokud máte u UNIQA pojištěnou svoji domácnost, zkontrolujte si pojistnou smlouvu. Jestli na ní jsou i rozšířené asistenční služby, které zahrnují kybernetickou asistenci pokrytím rizik spojených s nákupy na internetu, máte skoro vyhráno. S náhradou vzniklé škody, s žádostí o právní pomoc, mediaci, nebo zastupování, se můžete se obrátit na nás, pokud Váš nákup splňuje tyto parametry:
Stejně tak jako při řešení jiné pojistné události, i v případě podvodného obchodního jednání na internetu, jsme Vám k dispozici na naší UNIQA lince. Stačí zavolat na číslo +420 488 125 125, odkud Vás přepojí do asistenční centrály. Můžete se identifikovat číslem smlouvy, rodným číslem nebo jinými osobními údaji. Kolegové s Vámi posoudí Vaši situaci a doporučí kroky vedoucí k náhradě škod. UNIQA linka je Vám k dispozici 24 hodin denně. Jestliže voláte večer, v noci, o víkendu nebo v jiný den pracovního volna, vedle základních informací si domluvíte termín, ve kterém se Vám v nejbližší pracovní den ozve specialista asistenční služby pro daný případ.
Nákupy nejsou rozhodně jediný zdrojem internetového rizika. Jestli se chcete cítit na internetu bezpečně a jeho používání má sloužit ke zvýšení kvality Vašeho života, kontaktujte svého pojišťovacího poradce a zeptejte se na balíček Kybernetické a IT asistence.
Kybernetickou asistenci oceníte, když se ocitnete v některé z následujících situací:
Vzdálená IT asistence Vám může zajistit: