Časté dotazy
Pro platby pojištění bydlení Domov IN a vozidel Auto GO jsou po přechodnou dobu platné účty u dvou různých bank. Postupně budeme číslo účtu sjednocovat na 1071001005/5500.
- Pokud jste pojistné zaplatili na původně stanovený účet (kód banky 2700), je to v pořádku. Platba bude přiřazena k Vaší smlouvě.
- Zásadním údajem zůstává variabilní symbol, kterým je číslo smlouvy.
- Další platby prosím zasílejte na účet 1071001005/5500.
Uhrazení pojistného si můžete kdykoliv zkontrolovat na portálu Moje UNIQA. Zobrazení platby může mít několik dnů zpoždění.
Naskenujte prosím doklad o platbě a zašlete na e-mail: sprava.pojistneho@uniqa.cz.
Informace ke smlouvám naleznete v klientském programu moje.uniqa.cz
Změnu rozsahu smlouvy je nezbytné domluvit s pracovníkem s nímž bylo pojištění uzavřeno – s Vaším makléřem nebo pojišťovacím poradcem UNIQA pojišťovny. Nemáte-li kontakt na pojišťovacího poradce UNIQA, pobočky pojišťovny najdete na adrese kontakty
Tyto změny lze provést přes:
- E-podatelnu
- Moje UNIQA
- Email registrovaný u smlouvy
- Písemně (poštou)
Pokud při oznamování změny uvedete jen číslo pojistné smlouvy, změní se pouze tato konkrétní smlouva. Pokud uvedete své rodné číslo, promítne se změna údajů do všech vašich pojistných smluv u pojišťovny UNIQA.
Změny můžete sami provést také v zákaznickém portálu Moje UNIQA, a to kdykoli a odkudkoli. Více informací naleznete na /portal-moje.uniqa/.
Více informací naleznete na stránce pochval a stížnosti.