UNIQA získala pošesté v řadě ocenění Czech Business Superbrands
03.03.2021
03.03.2021
UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už pošesté v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už osm let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a B2B ve více než devadesáti státech světa.
Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands patří UNIQA mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysoký Net Promoter Score (míra ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).
„Šest vítězství v řadě je nejen dlouhodobý úspěch, ale pro nás současně velký závazek. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Snažíme se reagovat na všudypřítomné změny v potřebách a nárocích zákazníků. Usilujeme o komplexnější služby než jen o prostou pojistnou ochranu. Trendem dneška je doprovodný užitečný servis pro různé situace a usnadnění podnikání,“ komentoval zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček, a dodal: „Rozhoduje i rychlost, s níž je pojišťovna schopna novinky nabídnout a procesy přizpůsobit. Příkladem může být loňské covidové jaro, kdy jsme byli schopni převést veškerý provoz i servis do on-line prostoru během několika málo týdnů, aniž bychom jakkoli krátili pokrytí potřeb a přání zákazníků.“
Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.