UNIQA zahájila reklamní kampaň k pojištění domácností
03.10.2019
03.10.2019
Na říjen a listopad připravila UNIQA pojišťovna svoji podzimní reklamní vlnu, věnovanou stejně jako na jaře pojištění domů a domácností. Marketing UNIQA sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil podle testu už v předchozích vlnách. Reklamní sdělení uvede opět batole Max, kterého veřejnost zná už z předchozích kampaní. V reklamě si zahraje společně se svým tátou, jenž zápasí s pracemi v domácnosti. Obsahově reklama upozorňuje na nadstandardní asistenční služby pro bydlení dostupné na telefonu, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den.
Ambasador Max se v reklamě opírá opět o stavebnicové pojištění rodinných domů a domácností Domov VARIANT pyšnící se rozsáhlou asistenční službou pro nečekané karamboly doma:
- obstará klientům řemeslníka a opraváře – zámečníka, sklenáře, instalatéra nebo topenáře, odborníky na opravy domácích spotřebičů
- nabízí ale mnohem více pro nejrůznější nepříjemné situace – IT pomoc, cykloasistenci, deratizaci a dezinfekci nebo právní poradenství
- poskytne operativní pomoc proti kybernetickým rizikům, jako je zneužití osobních dat, škodlivý software, vydírání, pomluva, kyberšikana apod.
- umí zasáhnout i při zneužití platební karty a problémových on-line nákupech
Hlavním pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov během října. Stopáž TV reklamy je 20 sekund. V říjnu a v listopadu poběží i 9týdenní on-line část, zaměřená na nativní reklamu, kombinovanou reklamu, bannery, branding a na PPC na Google a Sklik. On-line reklamy budou proklikem směřovány rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. Podrobnější nabídka asistence bude promována i na webu UNIQA pojišťovny a na obchodních pobočkách, kde se zákazník dozví, jak lze s UNIQA řešit nejčastější trable v domácnosti z asistenčních služeb k pojištění, ale také situace, kdy nechtěně nebo omylem způsobí škodu a poškozený proti němu svůj nárok uplatní.
Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern UNIQA Insurance Group, jehož je UNIQA pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. Kreativa on-line části byla připravena ve spolupráci s FCB Czech. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, on-line prostor zajistil Magnas Media.
Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních letech boom. Předepsané pojistné i počet smluv loni rostly dvouciferně.
Za 1. pololetí 2019 posílilo pojistné meziročně o dalších 19 % (včetně pojištění odpovědnosti), což bylo nejrychlejší tempo růstu mezi velkými pojišťovnami na českém trhu.
O společnosti UNIQA
UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již více než šestadvacet let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje v sedmičce nejsilnějších pojišťoven v ČR. UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Group, která je nyní aktivní na 18 evropských trzích a obsluhuje bezmála 10 milionů klientů.