O nás > Pro média > UNIQA připravuje reklamní kampaň k pojištění domácností

UNIQA připravuje reklamní kampaň k pojištění domácností

17.04.2019

Na povelikonoční období chystá UNIQA pojišťovna svoji jarní reklamní kampaň, věnovanou pojištění domů a domácností. Marketing UNIQA sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil podle testu už v předchozích vlnách. K tomu tentokrát přidá i OOH. Sdělení přinese opět klučík Max, kterého veřejnost zná už z předchozích vln. V reklamě si zahraje zase o trochu starší společně se svým tátou. Znovu upozorňuje hlavně na nadstandardní asistenční služby v domácnosti, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den.

Ambasador Max přináší v reklamě spolehlivé stavebnicové pojištění rodinných domů a domácností Domov VARIANT pyšnící se rozsáhlou asistenční službou pro nečekané karamboly doma:
- obstará klientům řemeslníka a opraváře – zámečníka, sklenáře, instalatéra nebo topenáře, odborníky na opravy domácích spotřebičů
- nabízí ale mnohem více pro nejrůznější nepříjemné situace – IT pomoc, cykloasistenci, deratizaci a dezinfekci nebo právní poradenství
- poskytne operativní pomoc proti kybernetickým rizikům, jako je zneužití osobních dat, škodlivý software, vydírání, pomluva, kyberšikana apod.
- umí zasáhnout i při zneužití platební karty a problémových on-line nákupech


Hlavním pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov. Vedle 20sekundového spotu se budou vysílat také 10sekundové sponzorské vzkazy k afinitním pořadům. Po dobu stejných 4 týdnů poběží i on-line část, která se soustředí na pre-roll na YouTube, PPC na Google a Sklik a na bannery umístěné na portály s tematikou bydlení, realit a hypoték. On-line reklamy budou proklikem směřovány rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. Kampaň doplní outdoorová reklama: několik desítek bigboardů a smartboardů je připraveno na první čtyři květnové týdny. Akční nabídka bude promována i na webu UNIQA pojišťovny a na obchodních pobočkách.

Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern UNIQA Insurance Group, jehož je UNIQA pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. On-line a OOH byly připraveny ve spolupráci s Birel Advertising. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, na on-line se podílel i Magnas Media.

Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních letech po nasazení nového produktu Domov VARIANT velký růst. Předepsané pojistné i počet smluv loni rostly dvouciferně. Za 1. kvartál 2019 posílilo pojistné meziročně o dalších 14,7 %. V tomto segmentu vidí UNIQA silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 35 % nemovitostí v České republice zatím pojištěno není. 

 

O společnosti UNIQA
UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již více než pětadvacet let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje v sedmičce nejsilnějších pojišťoven v ČR. UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Group, která je nyní aktivní na 18 evropských trzích a obsluhuje bezmála 10 milionů klientů.