Kdy je třeba nahlásit škodu?

  • V případě úrazu: nejpozději do 10 dnů
  • V případě denních dávek při pracovní neschopnosti: v době od počátku pracovní neschopnosti do konce karenční lhůty (karenční lhůta je uvedená v pojistné smlouvě; nárok na dávky vzniká až po jejím uplynutí)

Jaké formuláře a dokumenty jsou potřeba?

Denní odškodné za dobu léčení úrazu


Trvalé následky úrazu

  • Formulář Konečná lékařská zpráva - tento formulář vám zašleme na vyžádání společně s pokyny k vyplnění. Kontaktujte nás na e-mail: likvidace.osoby@uniqa.cz  nebo telefonicky na číslo 488 125 125.


Pojištění denních dávek při pracovní neschopnosti

  • Oznámení o škodě: denní dávky při pracovní neschopnosti a Zpráva ošetřujícího lékaře (vyplňují obě strany)
  • Kopie lékařských zpráv o průběhu léčení
  • Konečné propouštěcí zprávy z hospitalizace
  • Kopie dokladu o pracovní neschopnosti (pokud byl vystaven)
  • Formulář Potvrzení o pracovní neschopnosti (klient zasílá pojišťovně 1x měsíčně)


Pojištění nemocničních denních dávek


Pojištění při ošetřování člena rodiny

  • Oznámení o škodě: ošetřování člena rodiny a Zpráva ošetřujícího lékaře (vyplňují obě strany)
  • Kopie lékařských zpráv z léčení a kontrol u ošetřujícího lékaře
  • Kopie Rozhodnutí o potřebě ošetřování (péče), které vystavilo příslušné zdravotnické zařízení (nebo ošetřující lékař), počátek a ukončení ošetřování
  • Potvrzení zaměstnavatele, že zaměstnanec v době ošetřování dítěte nepracoval
  • Potvrzení o čistém přijmu nebo kopie daňového přiznání (za minulý rok)


Pojištění úvěrů

  • Škodu hlaste na telefonu 488 125 125. Seznam požadovaných dokladů vám upřesníme následně.


Pojištění přerušení provozu

  • Po nahlášení škody vám upřesníme, jaké dokumenty je potřeba dodat.

Jak probíhá proces vyřízení škody?

  • Po nahlášení obdržíte číslo škody. Na e-mailovou adresu vám zašleme potvrzení o registraci škody.
  • Po přidělení čísla škody můžete proces jejího vyřízení sledovat on-line. Přes on-line portál můžete zároveň vkládat dodatečné dokumenty potřebné pro vyřízení škody.
  • Pojistné plnění je splatné do 15 dnů od ukončení šetření (jakmile pojišťovna sdělí jeho výsledek oprávněné osobě).

 

Není vám něco jasné? Napište nám na e-mail: likvidace.osoby@uniqa.cz, ozveme se vám zpět.

Zkuste chytrou aplikaci UNIQA

Vyzkoušet