Vážení klienti, z důvodu plánované údržby nebudou od pátku 14. 11. 2025 (22:00) do pondělí 17. 11. 2025 (ranní hodiny) dostupné webové ani digitální služby naší společnosti. Asistenční služby budou plně funkční. Děkujeme za pochopení. Zobrazit podrobnosti o plánované odstávce.


Plánovaná odstávka systémů UNIQA

od pátečního večera 14. 11. do brzkého pondělního rána 17. 11. 2025

Jednou za čas potřebujeme aktualizovat naše systémy. Proto nebudou dostupné žádné webové a digitální služby naší společnosti. Asistenční služby fungují nepřetržitě. 

 

Kdy:

Systémy začneme odpojovat v pátek 14. 11. v 22 hodin večer. Služby by měly být opět dostupné do ranních hodin v pondělí 17. 11. 2025.

Co nebude dostupné:

  • Webové stránky UNIQA
  • Klientský portál moje UNIQA
  • Hlášení škody online
  • E-podatelna a zadávání žádostí přes webové stránky UNIQA
  • Platby přes online platební bránu UNIQA
  • Sjednání pojištění online ani přes zprostředkovatele

Co dělat, když potřebujete:

  • Využít asistenční služby: Asistence je zajištěna v nepřetržitém režimu viz kontakty níže.
  • Nahlásit škodní událost: Škodu nám, prosím, nahlaste až po skončení odstávky na našich webových stránkách.
  • Sjednat nové pojištění: Pojištění si, prosím, sjednejte mimo plánovanou odstávku, ať již online na webu UNIQA nebo s Vaším zprostředkovatelem.
  • Zaplatit pojistné u vaší smlouvy: V době odstávky můžete pojistné zaplatit přes Vaši banku. Připsání platby uvidíme se zpožděním.
  • Upravit smlouvu, zadat požadavek či transakci přes Klientský portál moje UNIQA: Portál využijte v době mimo odstávku.

Asistenční služby:

Služba Číslo pro ČR   Číslo pro SR  
Infolinka v omezeném režimu +420 488 125 125 +421 232 600 100
Silniční asistence (odtah a pomoc) +420 272 101 020 +421 258 252 188
Asistence při pojištění majetku
Pomoc s produkty UNIQA
+420 221 586 679 +421 254 411 029
Asistence při pojištění majetku
u produktů uzavřených u bývalé společnosti AXA
+420 292 292 209 +420 292 292 215
Cestovní asistence +420 255 734 900 421 254 411 029

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

 

Vaše UNIQA

 

Planned UNIQA System Downtime

From Friday, November 14, 2025 at 10:00 PM until Monday, November 17, 2025 (morning hours)

Occasionally, we need to update our systems. For this reason, none of UNIQA’s web or digital services will be available during this period. Assistance services will remain fully operational.

When: System shutdown will begin on Friday, November 14 at 10:00 PM. Services are expected to be available again by Monday morning, November 17.


Services Unavailable

  • UNIQA website
  • Client portal "moje UNIQA"
  • Online claim reporting
  • E-submission and web-based request forms
  • UNIQA online payment gateway
  • Online insurance contracting, including via intermediaries

What to Do During the Downtime

  • Assistance services: Available 24/7 (see contacts below)
  • Reporting a claim: Please report your claim after the downtime via the UNIQA website
  • Buy a new insurance: Please arrange and pay for your insurance outside the downtime period – ideally by Friday, November 14 before 8:00 PM
  • Pay for the insurance: We recommend using the payment gateway by Friday, November 14 before 8:00 PM. During the downtime, you may pay via your bank (payment may be delayed)
  • Modifying your contract or submitting a request via moje UNIQA portal: Please use the portal outside the downtime period

Assistance Services

Service

Czech Republic

Slovakia

Info line (limited mode)

+420 488 125 125

+421 232 600 100

Roadside assistance (towing and help)

+420 272 101 020

+421 258 252 188

Property insurance assistance / UNIQA products

+420 221 586 679

+421 254 411 029

Products formerly under AXA Company

+420 292 292 209

+420 292 292 215

Travel assistance

+420 255 734 900

+421 254 411 029

Thank you for your understanding and patience.
UNIQA